مدیریت کسب و کار

lll
معرفی گروه مدیریت کسب و کار:
مهم نیست مدیر یک سازمان دولتی هستید و یا اینکه کسب و کار شخصی خود را مدیریت می کنید. حتی مهم نیست آیا سمت مدیریت دارید و یا در حوزه تخصصی خود مشغول به فعالیت می باشید. در هر موفعیت کاری و  پستی، شما جهت توسعه شخصی و حرفه ای خود نیاز به آموزش مهارت های کسب و کار دارید.
این مهارت ها شامل گستره ای از مهارت های عملیاتی, مالی و بازاریابی تا مهارت های ارتباطی و روانشناسی رفتاری می باشد. کسب مهارت های مدیریت کسب و کار نه یک انتخاب ایده آل بلکه یک الزام غیرقابل اجتناب برای همه کسانی است که می خواهند در حرفه تخصصی خود رشد کنند یا به دنبال ایجاد و توسعه کسب و کار شخصی خود هستند.
گروه آموزشی مدیریت کسب و کار، تدوین و ارائه مجموعه آموزش های کاربردی برای راه اندازی و یا توسعه کسب و کارهای موجود را دنبال می کند. در این فعالیت ها،کسب و کار آنلاین بطور جدی مورد توجه قرار گرفته  است.

مخاطبین:

الف) مشاوران، دانشجویان و متخصصان رشته بازاریابی و علاقه مندان به یادگیری رشته بازاریابی محتوا که به دنبال تبدیل تخصص خود به ثروت هستند.
ب) صاحبان کسب و کار که با درک اهمیت نقش بازاریابی محتوا، به دنبال ارزش آفرینی برای برند خود و مشتریانشان هستند.
ج) کسانی که علاقه مند به راه اندازی کسب و کار اینترنتی هستند.
د) کسانی که در حال حاضر کسب و کار اینترنتی دارند و می خواهند مشکلات بازاریابی و فروش وب سایتشان را حل کنند.
ه) مدیران عامل شرکت های کوچک و متوسط، مدیران بازاریابی ، تبلیغات و فروش و روابط عمومی.
و) مدیران و کارشناسان شرکت های تبلیغاتی ، طراحان وب سایت ، مسئولین IT شرکت ها ، مشاوران و مدرسانی که به هر نحوی با محتوا سر و کار دارند.

سرفصل های دوره:

•    مفاهیم پایه ای بازاریابی محتوا
•    ساختار کلان بازاریابی محتوا
•    بازاریابی محتوا و چرخه عمر مشتری
•    شاخص های اثربخشی محتوا
•    استراتژی محتوا
•    فرایند تولید محتوا
•    ابزارهاو تکنولوژی ها

معرفی دوره :

بستر اینترنت و شبکه های اجتماعی فرصت بسیار مناسبی برای تبلیغات کم هزینه و اثربخش  برای محصولات و خدمات هر نوع کسب و کاری  ایجاد نموده است به شرط اینکه محتوای ارزشمند را در زمان و مکان مناسب به دست مخاطب هدف برسانید. و این مهم میسر نمی شود مگر با دیدگاه سیستمی به محتوا که تحت عنوان بازاریابی محتوا شناخته می شود. در دوره های مشابه، معمولاً فقط به تکنیک ها پرداخته می شود، در حالیکه در این دوره اصول و فرآیندهای بازاریابی محتوا نیز، در کنار تکنیکها مورد توجه قرار می گیرند. با توجه به ماهیت رو به رشد بودن بازاریابی محتوا، توسعه و ارتقای این دوره ها ضروری است.
بازاریابی محتوا به شما کمک می کند تا با تدوین یک استراتژی محتوای خوب و ایجاد یک مدل ذهنی چند وجهی برای تولید محتواها، نسبت به ایجاد یک هویت مناسب برای برندتان دست بیابید. محتوایی که لحن و صدای مشخصی دارد. و خط کشی که به شما کمک می کند که بتوانید محتوای ارزشمند و خوب را از محتوای کیلویی و بسته بندی شده تمیز دهید.

اهداف دوره:

آموزش و فراگیری فرایند‌ها، تکنیک‌ها و برنامه عملیاتی استرتژی بازاریابی محتوا به نحوی که مخاطب بتواند با ایجاد وانتقال مداوم محتوای ارزشمند و مرتبط در کسب و کار اینترنتی خود مشتری جدید جذب کند، مشتریان قدیمی را حفظ نماید و آنها را ترغیب به انجام رفتارهای مد نظر نماید.  همچنین مخاطب قادر به طراحی برنامه جامع بازاریابی محتوا برای یک محصول یا خدمات خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناس مربوطه با شماره تلفن ۸۸۲۶۳۶۱۲ تماس حاصل فرمایید

عنوان دورهمدت زمان (ساعت)زمان برگزاریتاریخ شروعشهریه (تومان)
دوره بازاریابی محتوا۶پنج شنبه۹۶/۱۱/۰۵۱۳۰.۰۰۰

مخاطبین:

الف) مدیران و صاحبان کسب و کاری که به دنبال ، باز آفرینی و نوآوری در کسب و کار شرکت خود هستند.
ب) کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای نوپا و استارت آپ ها و تمامی کسانی که علاقه مند به راه اندازی کسب و کار خود هستند.
ج) مشاوران، دانشجویان و متخصصان رشته های مدیریت، مهندسی صنایع و علاقه مندان به یادگیری علم مدیریت.

سرفصل های دوره:

•  آشنایی با مفهوم مدل کسب و کار
•  آشنایی با بوم مدل کسب و کار
•  نگرش طراحی بر اساس استراتژی اقیانوس آبی
•  نکات کلیدی در طراحی بوم مدل کسب و کار
•  نقاط کلیدی جهت جلوگیری از شکست مدل
•  آزمون مفروضات و اعتبار بخشی به مدل
•  کارگاه خلق مدل کسب و کار

معرفی دوره :

مدل کسب و کار به سادگی و به شکل بصری توضیح می دهد یک شرکت چگونه برای مشتریان خود با قیمت مناسب، ایجاد ارزش می نماید. یک مدل کسب و کار خوب به سوالات کلیدی که هر مدیری باید از خود بپرسد پاسخ می دهد. سوالاتی از قبیل اینکه مشتری کیست و ارزش های مشتری چیست و چگونه می خواهیم از برآوردن این ارزش ها خلق درآمد کنیم.
مدل کسب و کار هم برای شرکت های نوپا و هم برای شرکت های قدیمی کاربرد دارد.
هر کسب و کاری براساس یک سری فرضیات از بازار، رقبا، تکنولوژی و مشتریان شکل گرفته است. با گذر زمان این فرضیات تغییر می کنند و اعتبار خود را از دست می دهند، در این مرحله بازطراحی مدل کسب و کار الزامی می باشد. بعلاوه هر کسب و کار جدید، پیش از شروع نیازمند نگاهی نظام مند و جامع نگر است. در طراحی کسب و کار جدید، لازم است همه اجزای تاثیرگذار بر موفقیت کسب و کار مورد توجه قرار گیرند. در عین حال چالش های پیش روی کسب و کار نیز پیش بینی شوند. مدل کسب و کار، ابزاری برای این منظور است.
در این دوره آموزشی با استفاده از ابزار بوم مدل کسب و کار و بیان مثال های متفاوت مفهوم مدل کسب و کار تشریح می شود و چگونگی طراحی مدل کسب و کار بخش های اصلی که باید مورد توجه قرار گیرد آموزش داده می شود. در نهایت دانش آموختگان به همراه هم تیمی های خود یک مدل کسب و کار فرضی را طراحی و به صورت عملی با مراحل کار آشنا می شوند.

اهداف دوره:

پس از این دوره انتظار می رود شرکت کنندگان به صورت کامل با مفهوم مدل کسب و کار آشنا و توانایی کار با ابزار بوم مدل و طراحی مدل کسب و کار را به دست آورند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناس مربوطه با شماره تلفن ۸۸۲۶۳۶۱۲ تماس حاصل فرمایید

عنوان دورهمدت زمان (ساعت)زمان برگزاریتاریخ شروعشهریه (تومان)
طراحی و خلق مدل کسب و کار۸پنج شنبه۹۶/۱۰/۱۴۱۹۷.۰۰۰