نظام نوین آموزشی دنیا در حوزه تربیت نیروی متخصص، دچار تغییر و تحولاتی شده که آموزش مهارت های نرم، در کنار آموزش های تخصصی از محورهای اساسی آن می باشد. فراگیری مهارت هایی از قبیل خلاقیت، تفکر انتقادی، مهارت راه حل محوری و کار گروهی جزء مهارت های اساسی برای رقابت در دنیای فعلی و آینده می باشد. به تبع آن، صنعت و کسب و کارهای موجود در بازار نیز نیازمند بهره گیری از مهارت های لازم برای افزایش بهروری و کارایی این سیستم و استفاده بهینه از منابع موجود می باشند.
در این راستا دپارتمان مدیریت کسب و کار با بهره گیری از اساتید مجرب و کارآزموده و ارزیابی نیاز واقعی بازار و مخاطبان اقدام به طراحی و برگزاری دوره MBA با گرایش بازاریابی (Marketing) نموده است.
ولاتی شده که آموزش مهارت های نرم، در کنار آموزش های تخصصی از محورهای اساسی آن می باشد. فراگیری مهارت هایی از قبیل خلاقیت، تفکر انتقادی، مهارت راه حل محوری و کار گروهی جزء مهارت های اساسی برای رقابت در دنیای فعلی و آینده می باشد. به تبع آن، صنعت و کسب و کارهای موجود در بازار نیز نیازمند بهره گیری از مهارت های لازم برای افزایش بهروری و کارایی این سیستم و استفاده بهینه از منابع موجود می باشند.