آنلاین

نوآوری مارکتینگ با هوش مصنوعی

جهاد دانشگاهی صنعتی شریف تاریخ برگزاری
۱۴۰۴/۰۲/۰۹
جهاد دانشگاهی صنعتی شریف مدت دوره
1 ساعت
آنلاین
حضوری

نوآوری مارکتینگ با هوش مصنوعی

نوآوری مارکتینگ با هوش مصنوعی

اساتید دوره

سامان صادق زاده

سامان صادق زاده

مدرس دوره هوش مصنوعی

توضیحات دوره

جهاد دانشگاهی صنعتی شریف

دوره نوآوری مارکتینگ با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی در بازاریابی یکی از ترند ترین موضوعاتی است که اخیرا در دنیای کسب و کار مطرح شده است. اینکه شما بتوانید به وسیله هوش مصنوعی فعالیت های بازاریابی خود را دقیق تر، موثر تر و سریع‌تر جلو ببرید و باعث افزایش سود کسب و کار شما شود نشان از این دارد که هوش مصنوعی می‌تواند در بازاریابی به شما کمک کند و باعث ایجاد ارزش شود. در این دوره استاد سامان صادق زاده مطالبی را در خصوص استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی برای شما مطرح می‌کند تا با این مقوله مهم در کسب و کارتان آشنا شوید و یک سر و گردن نسبت به رقبای خود که همچنان به صورت سنتی فعالیت های خود را جلو میبرند جلوتر بیفتید.  

با گذراندن دوره نوآوری مارکتینگ با هوش مصنوعی چه چیزی دستگیرمان می‌شود؟

با گذراندن این دوره در قدم اول با مفاهیمی از بازاریابی آشنا می‌شوید، در قدم بعد با مفاهیمی از هوش مصنوعی آشنایی پیدا می‌کنید و یاد می‌گیرید به چه صورت از این ابزار قدرتمند استفاده کنید. در مرحله آخر این دوره آموزش می‌بینید که به چه صورت با ترکیب کردن دانش بازاریابی و هوش مصنوعی، از این مهارت در کسب و کار خود استفاده کنید تا مخاطبین و خودتان از مزایای این مهارت بهره‌مند شوید.  

چرا حتما باید این دوره را شرکت کنیم؟

امروزه اکثریت کسب و کار ها از حالت سنتی به حالت مدرن در حال تبدیل شدن هستند. تبدیل کسب و کار به حالت مدرن شامل موضوعات مختلفی است که یکی از آن ها دیجیتالی و مدرن شدن بازاریابی در کسب و کار است. با به کار بستن آموزش های این دوره در کسب و کارتان باعث افزایش سود کسب و کارتان می‌شوید و در این بازار رقابتی، از رقبای خود جلو خواهید زد.  

راه های ارتباطی

جهاد دانشگاهی صنعتی شریف
مشاوره رایگان و ثبت نام
برای مشاوره رایگان و ثبت نام می توانید از طریق پیام رسان های زیر با ما در ارتباط باشید

جلسات دوره

جهاد دانشگاهی صنعتی شریف

1 جهاد دانشگاهی صنعتی شریف نوآوری مارکتینگ با هوش مصنوعی

1 جهاد دانشگاهی صنعتی شریف نوآوری چیست؟

1 جهاد دانشگاهی صنعتی شریف 3. چه فعالیت هایی در مارکتینگ نیازمند نوآوری است؟

1 جهاد دانشگاهی صنعتی شریف 4. نحوه استفاده از جدول متناسب مسئله و راه حل

1 جهاد دانشگاهی صنعتی شریف 5. الگوی مارکتینگ نسل پنجم

1 جهاد دانشگاهی صنعتی شریف 6. مارتک چیست؟

1 جهاد دانشگاهی صنعتی شریف 7. ایجاد استراتژی های بازاریابی

1 جهاد دانشگاهی صنعتی شریف 8. سگمنتیشن و هدف گذاری کردن جامعه آماری

1 جهاد دانشگاهی صنعتی شریف 9. تکنولوژی های انقلاب صنعتی چهارم

1 جهاد دانشگاهی صنعتی شریف 10. هوش مصنوعی (AI)، ماشین لرنینگ (ML) و یادگیری عمیق (DL)

1 جهاد دانشگاهی صنعتی شریف 11. مدل بزرگ زبان Large Language Model (LLM)

1 جهاد دانشگاهی صنعتی شریف 12. نحوه پرامپ نویسی و صحبت با هوش مصنوعی

فرم ثبت نام

جهاد دانشگاهی صنعتی شریف
مشاوره رایگان و ثبت نام
در صورت نیاز به مشاوره فرم زیر را پر کنید


نظرات

جهاد دانشگاهی صنعتی شریف
ارسال نظر



farid bagherkashi
farid bagherkashi 1 ماه پیش
ارسال پاسخ به farid



آیا این دوره ظرفیت محدودی دارد؟

farid bagherkashi
farid bagherkashi 1 ماه پیش

خیر دوره ظرفیت محدودی ندارد

اساتید دوره

سامان صادق زاده

سامان صادق زاده

مدرس دوره هوش مصنوعی