دوره سازمانی هوش مصنوعی در بازاریابی در شرکت زرین پخش

جهاد دانشگاهی صنعتی شریف نویسنده: محمدرضا حسین زاده جهاد دانشگاهی صنعتی شریف تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۳

دوره سازمانی هوش مصنوعی در بازاریابی در شرکت زرین پخش

دوره سازمانی هوش مصنوعی در بازاریابی در شرکت زرین پخش

در راستای به‌روز رسانی دانش تحول دیجیتال و بهره‌مندی از فناوری‌های نوین، دوره کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی با درخواست شرکت زرین پخش تهران و توسط آکادمی تحول دیجیتال سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف با تدریس سرکار خانم دکتر المیرا فاتح و دکتر مهدی عرب زاده یکتا برگزار شد. در این دوره به بررسی کاربردهای هوش مصنوعی در بهبود و ارتقاء فرآیندهای بازاریابی پرداخته شد.

برگزاری دوره سازمانی کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی

تحول مارکتینگ با داده‌های هوشمند

در این دوره، مباحث کلیدی مارکتینگ داده‌محور، بررسی نقش هوش مصنوعی در تحلیل داده‌ها، پیش‌بینی نیازهای مشتریان، بهینه‌سازی استراتژی‌های بازاریابی و… مورد بررسی قرار گرفت. به شرکت‌کنندگان آموزش داده شد که چطور از ابزارهای هوش مصنوعی برای جمع‌آوری داده‌ها و بهبود تجربه مشتری استفاده کنند. همچنین به اهمیت مدیریت تغییرات سازمانی در زمان به‌کارگیری فناوری‌های جدید اشاره شد و نحوه پیاده‌سازی این تغییرات در کسب‌وکارهای مختلف تشریح گردید.

برگزاری دوره سازمانی هوش مصنوعی در بازاریابی با تدریس دکتر عرب زاده یکتا

 

از تدوین استراتژی تا اجرای کمپین‌های هوش مصنوعی

در ادامه، به بررسی ساختارها و فرآیندهای هوش مصنوعی در بازاریابی پرداخته شد. مراحل مختلف ورود محصول به بازار و نحوه پیاده‌سازی استراتژی‌های بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی به شرکت‌کنندگان آموزش داده شد و نشان داده شد که چگونه می‌توان از ابزارهای مدرن برای بهبود کمپین‌های تبلیغاتی و فروش بهره برد.

برگزاری دوره سازمانی کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی به سفارش شرکت زرین

این دوره با استقبال گسترده شرکت‌کنندگان از بخش‌های مختلف شرکت زرین پخش همراه بود و به عنوان یکی از گام‌های مؤثر در راستای تحول دیجیتال این شرکت تلقی می‌شود. ارتقاء دانش بازاریابی دیجیتال با استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی، شرکت را در مسیر بهبود فرآیندهای بازاریابی و افزایش بهره‌وری قرار داد.